Skip to content

Eg er trådlaus

13/05/2005

Så sit eg her i matsalen, då. Utan ein tråd, bokstaveleg tala. (Trådlaust nettverk)
Drikk kaffi ein halv time før middag, og snart er det 17.mai.

Eg fekk ein dårlig karakter i norsk i dag, men eg veit at eg kan sei kvartolar over 3/4.
Litt kan eg, litt kan eg ikkje. Eg trur det er best at eg kan vere meg sjølv.

Nyhende i livet mitt:
– Eg har ikkje lang tid att på kongshaug. ( Hjelp!)
– Eg er eigentleg svolten.
– Eg er glad i veldig mange.
– Eg er enno ikkje utlært.
– Eg skal jobbe i 2 veker i sommar.
– Snart er sommaren over.
– Eg hadde eksamenførebuingskonsert i song i forgårs. Det var kjekt!
– Eg har høyrt på nesten alle i klassen sine konsertar.

Ting som skal skje med meg:
– Eg skal synge for mange (2000) menneske på UL.
– Eg skal på sommargospel, dersom alt går greitt.
– Eg skal ha ein gjeng med eksamenar.

Ting eg drøymer om:
– Kvitt hus, fire born, snill mann.
– Evig kjærleik.
– 6’er i norsk muntleg. (haha, berre tullaaa!)
– Fred i verda.
– At venene mine og familien min vert kristne.

Dikt om i dag
Sol på handa
sol på elevane
sol i kroppen
sol på lærarane
sol i klasseromma
sol inne i nyrene
sol på lærarrommet
sol på skulen.

takk.

No comments yet

Legg att eit svar

