Skip to content

Hm,

24/04/2005

På ein skala, så er det lenge, lenge, lenge siden eg har skrevet noe her. Og endå lenger er det siden eg skreiv noe fornuftig! Det har skjedd ganske mye, vil eg tro, men eg giddsje snakke om det no. No skal eg fortelle om dagen i dag:

Eg sto opp, dusja og kledde på meg.
Family breakfast, og nevøen min sa «Tante» for første gang! 😀 Det vil sei, han sa «DÆDÆ!». Eg tolker det som tante. Så kom eg til Kongshaug igjen. Sol og sommer(!), lite klær og deilig «læxing. På middagen spurte Ragnar om eg kunne synge på medmenneskemøte i Salem, så då gjekk turen til Bærgen. Eg og Karine og Anker og Ragnar var lovsangsteam. Det var ganske kjekt – Eg får noe ut av å lovsynge, merker eg! Positivt, positivt. Taleren talte om at Gud er med oss i gode, og i onde dager. Det var ganske heavy stoff, egentlig. Eg datt litt av. Møtte ein liten Harnes-gutt som sjarmerte meg i senk. (Ikkje Kristian.) Han var bare 1,5 mnd gammel, og alikevel smilte og lo han som bare det. Fantastisk! Sånne småting som at en unge smiler til meg, det gjør dagen min bare enno bedre! 🙂

Stakk, eg. Kveldsmat.

PS: dette var sikkert ikkje så gøy å lese. Ikkje så veldig djupt heller. Eg antar eg er ganske grunn i dag.

Guds Fred!

No comments yet

Legg att eit svar

