Skip to content

Drømmer om små sensasjoner

27/03/2005

Hei!

Eg har ikkje peiling på kossen denne bloggen kommer til å sjå ut. Eg logga på, ikkje sant, også blir eg bare møtt av kinesiske tegn. Eventuelt japanske. Herligland, kossen skal dette gå.

Ja, nei, så det. Ferien er over. snart. I måro skal eg på øving med Gospel Bergen, for vi skal ha KONSERT på LØRDAG i SALEM i BERGEN klokken 22.00. Kom, kom!

Uff, stykkevis og delt. Liker ikkje denne trenden her; men no skal eg skifte tema.

Det er så utrolig fint vær ute! Eg har bare lyst til å! ! ! Eg vetsje ka eg har lyst til ein gang! Det fine været, trur eg, gjør at eg drømmer masse. Det er heilt ekstremt! Men det er fine drømmer. Dagligdagse drømmer, drømmer om små sensasjoner. Eg drømmer masse om det eg tenker på til daglig. Som du kanskje veit, så er eg ein dagdrømmer, men dei siste nettene har eg altså dørmt masse om natten i tillegg til på dagen. Eg liker det, trur eg. Drømmetilværelse, kanskje?

Eg vil heller leve livet i 7 minutter enn å drømme om det i 10.

God påske!

No comments yet

Legg att eit svar

