Skip to content

Nynorsk

17/03/2005

I klassen har vi med jamne mellomrom ein debatt om korvidt nynorsk er bra eller dårlig. Eg er ein av nynorskforkjemparane (men på blog skriv eg dialekt…), og fant nåkke kult i ein brosjyre vi fekk på skulen i dag:

«Eg er altså eit uhjelpeleg nynorskskrivande menneske…

Går nokon til åtak på språket mitt, er det einaste som nyttar enten å pelle seg vekk eller å slå. Kva eg måtte velje å gjere, får storleiken på den som går til åtak avgjere.

Eg kan ikkje fordra å måtte argumentere for språket mitt, det er nesten som å måtte stå der og kope og argumentere for sin eigen eksistens. Og korleis argumentere for den? Det er ikkje så mykje meir å seie enn at eg er her no eingong. Og dets ame gjeld nynorsken. Både eg og nynorsken er her no eingong, og av ulike og kanskje til dels forståelege grunnar. «

Jon Fosse

Hør! Hør! Springe til time no. haram…!

No comments yet

Legg att eit svar

