Skip to content

Musikkorientering

16/03/2005

I dag har vi blokkdag i Muo. Det er ganske kjedelig, for dagen begynte med at eg måtte ha ein prøve som eg ikkje hadde her ein dag. Eg satt ein time, til fem over 9. Lenge det. Flink. Hadde ikkje lest, men var greie spørsmål.

No skriver vi på ein tentamensoppgave. Sjå:

1. Grieg: Gangar etter Myllarguten
Detter er eit
stykke for soloklaver. Grieg har her bearbeida ein gangar som Myllarguten lærte
han. Det som kjenneteikner dette stykket er gangartakten, på 2/4. Det har ein
soleklår durtonalitet, og melodien sitt rytmemotiv er mykje triolabasert. Vi
finn fleire assosiasjonar til folkemusikken, mellom anna forsiringar,
totaktsmotiv og opne kvintar. Eg gjer denne songen 4 av 5 mogelege stjerner.



Kjedelig. Intenst. Haha.

Eg har snakka med ein engenskar i telefonen i dag. Han heit Glynn, og eg skal fakse han info om meg sjøl. Heh, det høres ut som om eg meiner kontaktannonse eller noe, men eg skal bare gi han adressen til farmor, sånn at han kan sende mac’en min dit. Hurra. Eg har altså laga min første faks, og det er kjekt!

Eg vil gjerne helse til Glynn. Og takke for hjelpen. Thank you.

Eg skal synge på klassekonsert i dag, og eg gler meg, trur eg. Sjøl om stakkars Terkje Leppe e sjuk, og han ikkje kan spille. Eg kommer til å savne han, men Kristian skal spille.

jazz och hej!

No comments yet

Legg att eit svar

