Skip to content

For å sei det mildt.

14/01/2005

No skal eg snart ha hørelære, og fant akkurat ut at eg har 3 fritimer i dag! deeeeilig! Livet er herlig, dere! (heeeeh)



Skal gjøre musikal-ting i kortimen i dag. Det trur eg blir kjekt. Også spilte Ragnar «en tåre renner fra ikonet» (Eller, «Til alle tider», heiter den vel.) på andakten. Den er så fin!



Forresten så har eg begynt å vurdere Staffeldtsgate ganske sterkt. For eg kunne tenkt meg å jobbe med musikk i en menighet og litt sånn ymse. Eg liker den tanken veldig godt, for å sei det sånn. Også trur eg det er bra ting der. 🙂



Oi! Hanne Tulluan kaller!

No comments yet

Legg att eit svar

