Skip to content

Testing, testing

02/01/2005

heh, eg er inne i en «testdegsjølpåspraynårdetegentligerwaypastmybedtime»-periode. Grusomt. Tenkte dåkke kanskje ville lese litt av resultatene…? Ikkje? Vel – her er dei uansett:

Hvor god partner er du?

Et dårlig parti – Score: 27%

Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.
Ehrm. *kremt*


Hva er din mentale alder?

25 år.

(eg vetsje kossen eg skal tolke det.)

Hvilken realityserie bør du søke på?

Ungkarskvinnen/Ungkaren

Joda, du er tiltrekkende – men kanskje du trenger litt fokus for å finne den rette?


Er du en god date?

En god date – Score: 56%

Du er en god date, og ingen vil angre på å møte deg.

Vel – disse pålitelige resultatene sier mer om meg enn eg visste sjøl. Hm.

Så var det natt.

God natt. Og godt nyttår, ja.

No comments yet

Legg att eit svar

