Skip to content

bobleverden

01/01/2005

Her sitter eg, då. Og lenge har eg tenkt at eg har meir enn nok med meg, mitt og mine. Vel – etter ein realitycheck i går har eg innsett at det har eg ikkje. Hvis du tok den. Eg har ikkje nok med meg sjøl. Det eg gjør kan ha/har innflytelse på andre menneskers liv. Måten eg forvalter dei ressursene og dei pengane eg har kan gjøre STOR forskjell for tja, si et barn uten skoleplass i Bolivia. Eller en sulten familie i Dafur. Eller et menneske som står aleine i Thailand. Det er MANGE som trenger meg og min innsats. Flere hundre tusen mennesker dør daglig av sult. 1% av verdens befolkning er rammet av hiv/Aids. Fleire millioner mennesker kan ikkje lese og skrive… Eg kan fortsette ganske lenge. Og hadde eg visst om alt det fæle som skjer i verden, så kunne eg holdt på lenger – det er eg overbevist om.



…hm… Denne tankerekken kommer til å fortsette, har eg på følelsen…

No comments yet

Legg att eit svar

