Skip to content

Merry spacewheel!

27/12/2004

Om 2 timer skal eg spille på juletrefest! Eg gler meg ikkje så masse, må eg innrømme. Har ikkje funnet sanger, og har ikkje øvd… Tar det litt på sparket, men eg veit ikkje om det er ein bra ting. Fytti, eg er god til å skrive uten å se på tastaturet!



Eg var «tidlig» oppe i dag. Ti på tolv. (heh, eg minnes den gangen Hannes hadde tegna en klokke på armen, som stod på ti på tolv… Klokken var alltid ti på tolv!) Karine ringte og vekte meg, men det var bare koselig! Vi snakka litt om neste år og sånn, og eg har funnet ut at eg har egentlig litt (ganske masse) lyst til å bli journalist (type avis). Men mest er eg litt redd. Hallo, eg skal ut i den store vide verdenen! Har allerede søkt litt rundtomkring, men alt er så usikkert. Dritskummelt. Har litt lyst til å gå musikk grunnfag på Fjellhaug, eller noe lignende på Staffeldtsgate. (Men eg aner jo ikkje noe om kossen det er på Staffeldtsgate, sååå.) Helst har eg for øyeblikket lyst å bli lærer på videregående skole… Type musikk. Hm. hvis noen har tips, så er det bare å si ifra.



Dessuten blir eg glad for å få mail og sms. Sååå hvis du har lite å gjøre på e d bare å ta kontakt! For eg kjeder meg masse. Og i morgen skal eg til tannlegen for pittle! (eg trudde egentlig det var forrige uke, men, eh, det var det ikkje.)



Sånn forresten; eg ville aldri ha nedverdiga meg til å mase på André. Det må være min onde navnesøster… heh… 🙂 Eg er glad i André. Faktisk. Bare så dåkke veit det. Vi har starta et dødsbra rockeband, som bare skal spille ultrakule sanger med kristne tekster og dødsrå, eh, riff(?). Problemet er at for å ha gitar, bass, vokal, trommer, piano, synth, blås (5-6 stykker?), hammond, perc, korister (tja, en 3-4 stykker?), bakgrunnsdansere (dette punktet kan diskuteres), massør (minst 2.), fysioterapaut, psykolog, røykmaskinansvarklig, geishahurpe og lyssetter mangler vi minst 20-25 mennesker! Psykologen er til André. Han har problemer med å innse at han er best i alt. Stakkars gutt – at han bare ikkje kan tro det når vi sier det til han! Snakk om dårlig selvtillit. Eg kan forresten ringe Sissel og spørre om ho er interessert i å kore. Og Peter Jöback kan vi vel alltid ha som gjesteartist? Rektor vil at hovedbygget skal oppkalles etter bandet vårt, men vi har ikkje noe navn enno. Ja, for dåkke veit kem «Aerobirds-låven» er oppkalt etter? Og «Chick-heim»? Mellem har ikkje fått noe hus. Bare røykeplassen; «Mellem-plassen». Så, hvis du virkelig vil sette spor etter deg på kongshaug, start band.

Sei i fra hvis du vil være med i vårt band, då. Så skal vi vurdere det. Vi trenger jo noen mennesker, så det er bare å prøve seg… Kan du ikkje brukes til det eine, så kan du sikkert brukes til det andre. (André: Burde vi hatt forbedere med oss 24/7?) Kjekke gutter på ca min alder oppfordres særlig til å søke. 😉

oooh, må finne julesanger no!



heheee… *sukk* Eg har dårlig humor. eg veit det. Men du lo litt, right?

No comments yet

Legg att eit svar

