Skip to content

måneklare julenattsluft

25/12/2004

Hei!

Første juledag! Allerede!

Eg var i kalkun-besøk hos broren min i Hegglandsdalen i dag. Det var kjekt. 🙂

I natt var eg ute og tok bilder… Det var så vakkert ute! Mørkt, stjerneklart og månelyst… Skikkelig «crisp» luft, og ja, deilig! Det resulterte i at eg var våken til 4. Eg sto opp 13:45… Det var å ta litt hardt i, egentlig. No e eg lys våken, og eg har på følelsen av at eg kommer til å være det en stund fremover… jaja… 🙂 Men tilbake til natten: Det var verdt det! Kjempe! Tenk at Gud har skapt alt dette, og satt OSS til å forvalte det! Alt er så vakkert, også får vi lov til å være midt blant alt det vakre! Håper eg klarer å legge merke til meir av det utrulige i skaperverket – ikkje bare spesielle julenetter…





nokre ting som har gjort meg glad dei siste, eh, 50 timane:

snø

sms

nevø

bror(-ar)

mer snø

kaffi

gjensyn

«kjusst og kjusst..!»

mail

lyset ute

gospel

Ulvangsokker

min nye kjærleik; Sonja.(tlf)

+ +



…verda smilar!



klem ❤





No comments yet

Legg att eit svar

