Skip to content

Wow.

20/12/2004

Eg har akkurat funnet ut kossen eg laster opp bilder. *klapper i hendene*

Hører på «funky christmas» og «soulful christmas», mens eg ser på snøen som daler utenfor vinduet mitt… Deilig! Mulig at det er jul, då! hjelpe meg! Eg savner å ha masse mennesker rundt meg, det merker eg masse, men eg liker det og! Sitte ved pianoet og bare, ja, eg veit ikkje. Bare spille. Deiiiilig! Det gjør eg ikkje så ofte på Kongshaug. Må begynne med det. Forresten så har eg ikkje begynt på religionsoppgaven eller på stilen, men det går greit. Tar det på sikt.



Ka med …nei, no glømte eg ka eg skulle skrive.



Eg har kjøpt presang til May Britt, Betta og Steinar i dag, men eg skal ikkje sei ka det er. Fytti, det må være kjedelig å lese dette her! Eg babler jo bare! asj! Men den e fin.



Heilt til slutt kommer det en liten ting med liten skrift:

Eg har så lyst på kjæreste! Opp med hånden alle som kjenner på det samme… 🙂 Kjenner det i magen, eg. *sukk*


No comments yet

Legg att eit svar

