Skip to content

Aaaahrg!

13/11/2004

…Det har skjedd noe rart med comment’s siden min… på den forrige post-tingen… jaja.

(Andrea! Ka va adressen til siden din? Den forsvant liksom så fort, det var nåkke rart som skjedde! Dessuten så skjønte eg ikkje at det var DEG Andrea, før no etterpå. 🙂 Og ps: Sjå på kommentaren… )



Eg har no skrevet så godt som 4 sider på særemnet mitt. Bare 2 igjen. Tar dei i måro – no er det egentlig leggetid… Skal bare se litt på pianoet mitt først. har vært med Øyvind og Sigurd i kveld, uff, ufullstendig setning! EG har vært med Øyvind og Sigurd i kveld, og det var kjekt, for dei er kjekke å være i lag med. (Sånn hvis du lurte: Begge er med i et «up and coming» band som heite Chick. Dei er sååå flinke! *fanclub* Chick skal spille på www.kongshaugfestivalen.tk… Det gler eg meg til.)



Og eg har spist snop i dag… Og det har snødd! Og eg kjører med sommerdekk! Og eg trur atte skulderen min er god å kose på.



G’natt

No comments yet

Legg att eit svar

