Skip to content

History

05/09/2004

Eg likar ikkje å skrive hisorieoppgåveeeehhhmmmm… Sitter på datarommet, mens Hannes leser fun facts. «21,8 prosent av innbyggerene i oslo kommune er innvandrere. » Det er søndag, og egentlig kviledag. Men eg hadde kviledag i går, når eg valgte å utsette historieoppgaven til i dag. Bajs. Kor dust går det an å bli. Men for å se det på den positive måten; kanskje eg har lært til neste gang…? eller ikkje… 🙂 Har et musikkorienteringstema å finne i tillegg. Argh! Eg aner jo ikkje ka eg skal skrive om! Eller, eg har en viss peiling, men ikkje noe mer enn det…



Hm. Back to work. Føler Sveinung’s utålmodige, men dog særs avslappede ånd henger over meg som en svett trussel. «Grei ut om årsakene til industrialiseringa av Noreg, grei ut om årsakene til industrialiseringa av Noreg!» *grøss* 🙂

No comments yet

Legg att eit svar

